• وبلاگ : عمو اكبر
  • يادداشت : گاف ندهيم لطفاً !
  • نظرات : 4 خصوصي ، 37 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ... 

    ما هم اول بار که تبليغش رو ديديم دچار افتادگي فک، قولنج روده، درد مفاصل استخوان حلزوني گوش، تعرق شديد، آبريزش بيني، گيرکردگي چشمي، سيخانگي شديد مويي، تپش قلب هيجاني و غيره شديم و از آنجايي که هنوز مجرديم اتفاقات ديگري در شرف وقوع بود که به شما ربطي ندارد!! و فکر کرديم لابد اين هم در راستاي سياست جذب حداقلي و دفع حداکثري است که الحمدلله و منه بانيان زيادي هم در اين مملکت دارد!

    شما هم فتنه نکنيد، بايد به مردم آگاهي داد، نبايد در جهل بمانند ... مملکت اين ظرفيت را دارد که از هر چيز بدي وجهه خوب آن را معرفي نمايد ... اگر امروز نمي شود خواهر نانسي را به مملکت آورد مي شود از امکاناتش چون دستمال کاغذي استفاده کرد لاجرم فردا پس فردا ماکاروني گوگوش، کالباس شکيرا، دستکش دجي مريم، پفک هايده، چيپس خواهرش! و غيره بهره برد!

    شما هم اينقدر تخطئه نکنيد، خيلي هم تبليغات خوبي بود، اصلا اين دستمال کاغذي بايد اسمش دستمال هيلاري مي شد چون در موقع استفاده کردن حس فين کردن خوبي به انسان مي دهد!

    دو کلاس بيشتر تبليغات خونده بودي حرفم را مي فهميدي، نمي دونم تو اون دانشگاه چي بهت ياد ميدن!

    پ.ن: رقص کمرت پاينده!!

    پاسخ

    عليک سلام! شما هم بــــله؟! اين اسم‌ها که به ماکاروني و کالباس و ... نسبت دادي اسامي خاصي است؟! من که نفهميدم!!! ولي اون حس فين کردن رو خوب اومدي! حالا فهميدم چرا اين تبليغ رو پخش کردن! البته با هيلاري مخالفم. براي اون بايد دستمال توالت توليد کنن! راستي، سيخانگي شديد مويي‌ات کاملاً در عکست هويداست!