• وبلاگ : عمو اكبر
  • يادداشت : گاف ندهيم لطفاً !
  • نظرات : 4 خصوصي ، 37 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ... 
    يعني چي که ما هم بعــله!! مي خواهي کتمان کني؟! مي خواهي منکر شوي؟! يعني داري مي گويي کاملا پاستوريزه اي؟! من به شما علاقه مندم، به آغوش ملت برگرديد، و گرنه در وبلاگ قبليتان همان کلبه احزان کذايي اتفاقاتي افتاده بود که به صلاحتان نيست مطرح شود! اسنادش هم در وبلاگمان موجود است! آقاي برادرزاده عمو اکبر من به شما علاقه مندم، برگرديد!
    مي دانيد صاحب اين عکس کيست؟!
    شيداييمي دانيد اين خانم در موقع پخش آهنگ هاي عموپورنگ و ململ چه حرکاتي از خودش نشان مي دهد؟ مي دانيد ليسانس نقاشي اش را چطور و از کجا گرفته؟ بگم؟! بگم!
    پاسخ

    عليک سلام!!! اوّلاً يادم رفت بگويم که تو واقعاً خجالت نمي‌کشي که هنوز مجردي؟؟ خدا رو خوش نمياد. نگو که فقط به خودت مربوطه. به اون کسي که قراره خوش‌بختش کني هم مربوطه. پدرت هم از اون بالا دعاتون مي‌کنه. خودت هم از خودت جدا مي‌شي و هر کس از خودش جدا بشه به خدا نزديک مي‌شه. بگذريم. اسنادي در کار نيست جناب! دوستان شاهدند که اگر هم ماجراي کلبه‌ي احزان منکراتي شد در وبلاگ شما شد. آن مهماني خودماني کذايي را که راه انداخته بودي يادت هست؟! که همه فيزيک و شيمي‌شان قاطي شده بود! :دي! در ضمن اين خانم ليسانس نقاشي‌اش را از ديوار خانه‌ي پدرش گرفته! باور نمي‌کني يک‌سر قدم‌رنجه بفرما تا ديوارهاي خط‌خطي را نشانت بدهم! با عموپورنگ هم خوش و بشي ندارد. صرفاً لبخند نازکي به پنگول مي‌زند. خوش‌بختانه خلوت‌نشيني در سجاده‌ي مادرش را بيش‌تر مي‌پسندد. الحمدلله.