• وبلاگ : عمو اكبر
  • يادداشت : منم منم مادرتون!
  • نظرات : 5 خصوصي ، 25 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ... 

    سلام اخوي!
    يادم مياد سال 70 اينورا بود که عموم اينا ويدئو خريده بودن و هر وقت مي ديدمش زير پيرهنش يه چيز مکعبي قائم کرده بود و بدو بدو ميرفت خونه که نگيرنش!! چرا؟! چونکه ويدئو ممنوع بود!! ... اما چي شد که CD و ويدئو با اون جو بگير و ببندها توي اين مملکت آزاد شد؟ مگه نه اين بود که بالاخره اهالي ديار مقدس قم بهشون ثابت شد که ويدئو و رسانه مي تونه براي تبليغ دين از خيلي از منبر نشيني ها مفيدتر باشه، چراکه مي تونن با همين ابزار به عمق خانواده ها برن و پاي سفره خونواده ها هم دين رو تبليغ کنند و حال تکليف اونهايي که اون روزها بابت همين ويدئوها کلي شلاق خوردن و جريمه شدن و آبرويي ازشون ريخته چي ميشه خداعالمه... اخوي! من و تو خشک مغز نيستيم که بخوايم باهم مجادله کلامي کنيم يا به هم خودمون رو ثابت کنيم، اداي روشنفکرها هم به منو و تو که همديگه رو ميشناسيم و از تفکراتمون باخبريم بهمان نمي آيد! ... ماهواره هم ابزاريست مثل ساير ابزارها، خوب و بدش بسته به استفاده اش است مثل بقيه ابزارها، مثل بقيه رسانه ها! اينکه آنها قدرتمندند به خاطر ضعف خودمان است، دشمن کار خودش را مي کند، مشکل از ماست که کم کاري مي کنيم و چون حال جنگيدن و کار کردن نداريم، صورت مساله را پاک مي کنيم!! ...

    اگه مشکلت کلا رسانه است و اينکه اصلا چه دليلي دارد اين مردمي که خير و شرشان را نمي توانند تشخيص دهند بيايند پاي رسانه اي که از تفکرات پشت پرده و بسيار چيزهاي ديگر که از ما بهتران مي دانند! بي خبرند و بايد ايزوله شود از دنياي خارج! بايد عرض کنم خدمتان که آب من و شما به يه جوب نمي رود رفيق! انقلاب ما با تبشير و انذار رهبرمان اعلام شد و با انتخاب و تصميم همين مردم که به قول بعضي نمي توانند خوب و بد را تشخيص دهند انجام شد! اينکه بعضي از ما بچه مذهبي ها تا دوتا کتاب اينوري آنوري بيشتر مي خوانيم حس علامه بودن بهمان دست مي دهد و احساس رهبري مي کنيم که مي توانيم براي توده ها تصميم گيري کنيم درد خود بزرگ بيني است که حالا حالا درماني ندارد، دردي که خيلي از اين مسئولين راس و غير مسئولين بدنه به اون دچارند رفيق! کنايه به تو يا شخص خاصي نيست، من با تو مشکلي ندارم که بخوام تو لفافه حرف بزنم ... حرف درددل از خودي هاي بيخودي است رفيق! دين ما، دين تبشير و تنذير است، نه دين تحکم و تقابل! خدا به پيامبرش گفته تو حرف منو درست (دقت کن، "درست") و بي کم و کاست و بي شبهه به مردم برسون، ديگه مسئول اعمالشون نيستي اما کافرا اما شکورا ... اينکه آقايون قدرت مقابله به مثل و استفاده حداکثري از ابزاري مثل ماهواره رو ندارن، حالا براي راحت کردن خودشون و ديگران تصميم به پاک کردن صورت مساله گرفتند ساده انگارانه ترين و کوته نگرانه ترين شيوه ممکن است!

    من مرجعم جناب مکارم است اما اين حکم رو هنوز نشيندم و نديدم، شکر خدا ماهواره هم دارم اما جمش کردم بنا به اراده خودم نه اجبار ديگران يا حکم مرجع و LNB اون رو هم يادگاري گذاشتم روي طاقچه براي اينکه هميشه از اين تصميمي که گرفتم لذت ببرم! به کسي هم نفروختم تا مسبب گناه کسي نباشم، 120 تومن هم خسارت ديدم اما باکي نيست، اما اصلا با اين ديدي که شما داري موافق نيستم، مردم خودشون مي تونن درست تصميم بگيرن به شرطي که درست راهنمايي بشن، درست دين رو بهشون برسونين، خودشون راه درست رو پيدا مي کنن، امام به عقل و دل مردم اعتماد کرد که انقلاب پيروز شد وگرنه خيلي بايد ساده باشيم که فکر کنيم خود امام انقلاب رو پيروز کرد، امام روشنگري کرد و بشارت داد به پيروزي و انذار کرد از بندگي و بردگي شاه، مردم گرفتند مطلب رو خودشون تصميم گرفتند رفيق!

    الان ديگه نميشه با تفکر دهه 60 بر مردم حکومت کرد. کشور ما يه کشور جوونه و بيشتر اين جوونا ميگن "چرا؟" تا براي اين چراها دليل درست نياري اونا خودشون رو مجبور به پيروي نمي دونن؛ حال هي شما بگو هميني که هست، وحي منزل است! تا تفکر کسي رو نتوني همراه کني نمي توني بر اون حکومت کني، ديگه مثل پامنبري هاي قديم نيستيم که پاي هر منبري بشنيم، خود منبري ها هم مي دونن وقتي براي 4 تا جوون حرف مي زنن نمي تونن ببافن، چون مشتشون زود باز ميشه، براي اينکه گير همين چراها مي افتن، واسه همين بايد حرفي رو بزنن که دليلي پشتش دارن، دليل قانع کننده، نه اينکه بگن چون فقه شهيد ثاني گفته اکيه! حله!

    اخوي! اين همه فک زدم فقط اينو بگم که پاک کردن صورت مساله مساله رو حل نمي کنه، اين همه هزينه براي صداوسيماي اين مملکت ميشه، صداوسيمايي که کاملا انحصاري ست و رقيبي هم نداره، پس اگه نمي تونه از پس جنگ نرم دشمن بر بياد بايد خودش هم حذف بشه!! در حالي که اين حرفي رو که ميزني اصلا با عقل جور در نمياد، اين همه هزينه کردند و سايت هاي ماهواره اي براي شبکه هاي استاني راه اندازي کردند و حالا بيان جمش کنند چون زورشو ندارند يا حالشو که بجنگند پس تکليف اون همه هزينه چي ميشه! وقتي ماهواره اي نباشه که شبکه هاي استاني ماهواره اي رو بگيره پس حضور اين شبکه ها هم ضرورتي نداره !!! حالا شما برو ببين با اين همه هزينه چندتا خونه ميشه واسه من و توي جوون ساخت و چندتا شغل ميشه راه انداخت!

    ---------
    خصوصي دادم چون مي دونم حرفاي دشمن شاد کن زيادي زدم، اما لازم بود بهم نقد کنيم تا نقدمون نکنند

    پاسخ

    سلام بزرگوار. درسته که ويدئو فقط يه ابزاره، ولي اون زمان که غرب، سخت‌افزار ويدئو رو به ما عرضه کرد، ما هنوز نرم‌افزاري براي اون تهيه نکرده بوديم و لذا محتوايي که غرب به ما تزريق مي‌کرد اگه با حرمت ويدئو روبه‌رو نمي‌شد الآن خيلي از مردم رو دچار استحاله کرده بود. ولي خب خوش‌بختانه وقتي ما هم تونستيم پا به پاي دشمن و حتي قوي‌تر محتواي ويدئويي توليد کنيم، ويدئو به ابزار صرف تبديل شد. مثال آلت قماري هم که زدم به همين منظور بود. اتفاقاً بايد بگم خيلي وقتا پاک کردن صورت مسئله خيلي هم جواب ميده! مثلاً وقتي سال گذشته به خاطر خطر شيوع آنفولانزاي خوکي اعلام کردن که با حاجي‌ها تا مدتي روبوسي نکنيد، آيا درسته که بگيم حالا که نتونستن واکسن آنفولانزا در اختيار مردم بذارن، صورت مسئله رو پاک کردن!!! قبول دارم که توي خيلي از عرصه‌ها از دشمن عقبيم، و به همين علت معتقدم جاهايي که به هر دليلي موفق به استفاده‌ي حداکثري از ابزاري مثل ماهواره رو نداريم و نمي‌تونيم مقابله به مثل کنيم، پاک کردن صورت مسئله به عنوان يک راهکار کوتاه‌مدت مي‌تونه اعصاب دشمن رو حسابي بريزه به هم! اون هزينه‌هايي هم که فرمودي بخشي از تلاش‌مون براي رسيدن به حديه که يه روزي وزنه‌ي ما هم سنگين بشه و از هجمه‌ي ماهواره‌اي نترسيم. منم اين همه شنگول و منگول کردم تا يه خورده جواب «چرا»هاي جوونا را داده باشم!عموميش کردم چون نقدهاي دشمن‌شادکنت رو وارد نمي‌دونم!